İlk olarak Teamfight Tactics Set 7-8 haziranda karşımıza çıkıyor. Fakat bu sezon Teamfight Tactics çok hareketli geçecek gibi duruyor. Riot Games bu sefer bir çılgınlık yaparak bir sürü özellikle karşımıza çıkıyor. Bu sezon Teamfight Tactics neler yok ki ejderler, efsaneler, ozanlar…
Aslına bakılırsa oyunun bu kadar fazla özellikle karşımıza çıkmasına alışık değiliz.
Son olarak Teamfight Tactics oyuncularının kafaları çok karışacak gibi görünüyor. Şimdiden herkese bol şanslar.
Astral (3/6/9)
Her 5. dükkanında Astral özelliğine sahip bir şampiyon bulunma olasılığı artar ve bir Astral küresi kazanırsın.
Takımın ilave yetenek gücü kazanır. Yetenek gücü ve kürenin değeri özellik eşiklerine bağlı olarak artar.
Hiddetkanat (3/6/9)
Mana yerine öfke kullanırlar, saldırı başına 15 Öfke üretirler. Bir yetenek kullandıktan sonra 4 saniyeliğine hiddetlenerek özellik eşiklerinde artacak şekilde saldırı hızı ve mutlak sömürü kazanırlar. Fakat Hiddetlenme güçlendirmesi etkinden öfke kazanamazlar.
Fısıltı (2/4/6/8)
Fısıltıların saldırıları rakipleri küçülterek zırh ve büyü dirençlerini 6 saniyeliğine %40 azaltır.
Fısıltılar küçülmüş bir şampiyona hasar verdiklerinde özellik eşiklerinde artacak şekilde saldırı gücü ve yetenek gücü kazanır. Son olarak bu ilave birikebilir.
Yeşim (3/6/9/12)
Hareket ettirilebilen yeşim heykeller çağırır. Bu heykellerin sayısı özellik eşiklerine bağlı olarak artar.
Her çatışmada bir heykelin bitişindeki takım arkadaşları özellik eşiklerinde artacak şekilde saldırı hızı ve azami canlarının belli bir bölümüne eşdeğer miktarda iyileştirme kazanır. Bir heykel yok edildiğinde canının %50 kadarını yakınındaki rakiplere büyü hasarı olarak verir.
Parlakpul (3/5/7/9)
Sahip olduğun altına bağlı olarak güçlenen rasgele özel Parlakpul eşyaları sağlar. Özel eşyaların sayısı özellik eşiklerine bağlı olarak artar.
Serap (2/4/6/8)
Serap özelliğine sahip birimler oyundan oyuna değişen farklı ilaveler kazanır.
Çeşitleri: Aşırı Elektriklenme, Cengaver, Korsan, Şafakgetiren, İnfazcı, Büyülükılıç, Düellocu
Terbiyeci (2/3)
Her tur Terbiyecilerin her biri Nomsy’ye 1 Kurabiye vererek canını ve yetenek gücünü arttırır. Nomsy’nin yıldız seviyesi her 25 kurabiyede bir artar.
3 Terbiyeci ilavesi etkinken Nomsy’nin yeteneği iki kat hasar verir!
Ejderbelası (2/4/6)
Takımında bir Ejder yoksa Ejderbelası şampiyonların özellik eşiklerinde artacak şekilde ilave büyü hasarı verir. Son olarak en az 2500 Cana sahip şampiyonlardan %30 daha az hasar alır.
Festival (2/3/4/5)
Festival şampiyonları bir yetenekle hasar verdikten sonra rasgele bir rakibe büyü hasarı veren bir havai fişek yollar. Fakat Bu havai fişeğin hasarı özellik eşiklerine bağlı olarak artar.
Loncacı (1/2/3/4/5)
Takımına özel bir ilave sağlar. Loncacılar bu ilavenin iki katını kazanır. İlaveler özellik eşiklerine bağlı olarak.
Sejuani: Can
Twitch: Saldırı Hızı
Ryze: Yetenek Gücü
Talon: Saldırı Gücü
Bard: Saldırı Başına Mana
Amblem: Mutlak Sömürü(bölümüne eşdeğer miktarda iyileşme)
Fırtına (2/4/6/8)
9 saniyenin ardından savaş alanına bir yıldırım düşer. Düşen yıldırım rakipleri 1 saniyeliğine sersemletir ve özellik eşiklerinde artacak şekilde azami canlarının yüzdelik bir kısmına eşdeğer miktarda gerçek hasar verir. Özellikle Fırtına özelliğine sahip şampiyonlar özellik eşiklerinde artacak şekilde saldırı hızı kazanır.
Ejder (1)
Ejderler işaretli özelliği +3 birim arttırır ancak takımında 2 yer kaplar. Ayrıca ilave can kazanırlar.
Bu özellik tahtanda sadece 1 Ejder şampiyonu varken etkinleşir.
Büyü Hırsızı (1)
Yetenek kullandıktan sonra ve her turun başında yeni bir yetenek çalar.
Yıldızçağıran (1)
Her çatışmada yeteneğini ilk kullanan Yıldızçağıran, strateji ustanı yıldız seviyesine bağlı olarak (2/4/100) iyileştirir.
Seri Atış (2/4/6)
Karakteristik: Seri Atış birimlerinin saldırı menzili 2 hücre artar.
Son olarak hedefleri ve kendileri arasındaki her hücre başına özellik eşiklerinde artacak şekilde saldırı hızı kazanırlar.
Suikastçı (2/4/6)
Karakteristik: Suikastçılar çatışma başladığında rakibin arka safları zıplar.
Suikastçıların yetenekleri kritik vuruş yapabilir ve suikastçılar özellik eşiklerinde artacak şekilde ilave kritik vuruş ihtimali ve ilave kritik vuruş hasarı kazanır.
Kavgacı
Takımın özellik eşiklerinde artacak şekilde ilave azami can kazanır. Bu ilave, Kavgacılar için iki katına çıkar.
(2) 125 Can
(4) 225 Can
(6) 450 Can
(8) 800 Can
Topçu (2/4/6)
Topçular her beş saldırıda bir, patlayarak hedefinin etrafında özellik eşiklerinde artacak şekilde fiziksel hasar veren bir top atışı yapar.
Muhafız (2/4/6)
Muhafızlar her çatışmada bir kez %50 Cana düştüklerinde kendilerine ve en yakındaki takım arkadaşlarına kalkan sağlar. Bu yüzden kalkanlar birikebilir ve özellik eşiklerine bağlı olarak artar.
Büyücü (3/5/7)
Büyücüler yeteneklerini iki defa kullanır ve özellik eşiklerinde artacak şekilde değiştirilmiş yetenek gücü kazanır.
Mistik (2/3/4/5)
Takımın özellik eşiklerinde artacak şekilde büyü direnci kazanır.
Ruhani (2/4)
Ruhaniler takım arkadaşları veya rakipler yeteneklerini kullandıklarında özellik eşiklerinde artacak şekilde mana kazanır.
Şekil Değiştirici (2/4/6)
Şekil Değiştiriciler dönüştüklerinde özellik eşiklerinde artacak şekilde ilave azami can kazanır ve aynı miktarda iyileşir.
Savaşçı (2/4/6)
Savaşçıların saldırıları, sonraki saldırılarının hasarını %25 ihtimalle arttırabilir. Son olarak ilave hasar özellik eşiklerine bağlı olarak artar.
Süvari (2/4/6)
Karakteristik: Süvariler her hareket ettiklerinde hedeflerine doğru hızla hücuma geçer.
Son olarak özellik eşiklerinde artacak şekilde zırh ve büyü direnci kazanırlar. Bu etki çatışmanın başında ve her hücumdan sonra 4 saniyeliğine iki katına çıkar.
Ejder Hakimi (3/6/9)
Ejder Hakimi Lütfu’nu kullanarak bir kahraman seçersin. Fakat bu kahraman özellik eşiklerinde ve Ejder Hakimi birimlerinin yıldız seviyeleri başına %5 artacak şekilde ilave can ve yetenek gücü kazanır.
Efsane (3)
Her çatışmada Efsane birimin bitişiğindeki bir dost, ruhunu bu Efsane birime adayarak ona kendi canının, zırhının ve büyü direncinin %100’ünü, yetenek gücününse %40’ını kazandırır.
Ozan (1)
Oyunculara karşı çatışmalarda hayatta kalan takım arkadaşları %20 ihtimalle bir Docin oluşturur. Bard dans ederken her zaman bir Docin oluşturur.
Son olarak topladığın her bir Docin, dükkanda üçüncü, dördüncü, ve beşinci aşama birimlerin çıkma ihtimali %1 arttırır.
Ancak TeamFight Tactics (TFT) Kompozisyonlardaki kahramanları görmek için tıklayınız.
Diğer haberlerimiz için buraya tıklayabilirsiniz.